آچارکشی موتورسیکلت،هزینه آچارکشی موتور سیکلت
نوشته شده توسط : ادمین

آچارکشی موتورسیکلت،هزینه آچارکشی موتور سیکلت

خیلی از افراد هستند که موتور دارند و یا قصد خرید آن را دارند. اگر شما نیز جز این دسته از افراد قرار دارید بهتر است بدانید که هر موتور سواری باید حتی در یک حد مختصر نیز با آچار کشی موتور سیکلت آشنا باشد.

زیرا آچارکشی موتور در بیشتر مواقع مورد نیاز است . معمولا افراد زیادی هستند که حتی نمی دانند آچارکشی موتور چیست. اینگونه از افراد بهتر است بدانند که در اصطلاح آچار کشی موتور به سفت کردن تمام پیچ های موتور گفته می شود.

شاید بسیاری از افراد تصور کنند که چنین کاری بسیار ساده است و هر فردی می تواند از عهده آن بر بیاید اما در واقع اصلا اینگونه نیست زیرا گاهی بعضی از پیچ های موتور نیاز به آچارکشی دارند که اگر یک فرد ماهر نباشد به هیچ وجه نمی تواند آنها را آچار کشی کند.

به همین منظور امروزه آچارکشی موتور سیکلت در محل به وجود آماده است. تا حتی افراد ناواردی هم که در این زمینه هیچ تخصصی ندارند بتوانند به راحتی موتور سیکلت خود را آچارکشی کنند. برای انجام چنین کاری تنها این گونه از افراد می توانند با آچارکشی موتور سیکلت در محل تماس بگیرند تا این مجموعه ماهر ترین افراد را برای انجام کار آنان اعزام کند.

آب بندی موتورسیکلت

آب بندی موتورسیکلت

به احتمال بسیار زیاد خیلی از شما تاکنون کلمه آب بندی را شنیده اید. معمولا هر وسیله نقیله نویی که از کارخانه خارج می شود نیاز به آب بندی دارد . اگر دوست دارید با معنی آب بندی آشنا شوید. بهتر است بدانید که آب بندی در واقع به همه اقدامات اولیه ای گفته می شود. که افراد برای چک عملکرد خوب همه قطعات موتور سیکلت انجام می دهند. هر فردی که به دنبال این است که موتور سیکلت او بهترین عملکرد را داشته باشد و برای مدت زمان بسیار طولانی بتواند کار کند باید به خوبی موتور خود را آب بندی کند.

خیلی ها هستند که با آب بندی موتورسیکلت آشنایی ندارند. آب بندی موتور سیکلت به چک کردن و سفت کردن همه پیچ های موتور سیکلت نویی گفته می شود. که تازه از کارخانه خارج شده است.

چنین کاری بهتر است حتما توسط یک فرد بسیار ماهر انجام شود زیرا آچار کشی اولیه موتور بر افزایش طول عمر آن تاثیر بسیار زیادی دارد و اگر به خوبی انجام شود می تواند باعث عملکرد بسیار خوب موتور تا سالیان زیادی بشود.

اگر موتور شما تازه از کارخانه خارج شده است و نمی دانید که چگونه آب بندی آچار آن را انجام دهید حتما با آچارکشی موتور سیکلت در محل تماس بگیرید تا آنان موتور شما را به خوبی آچارکشی کنند.

چرا باید آچارکشی موتور سیکلت را انجام دهیم؟

بسیاری از افراد هستند که آچارکشی موتور سیکلت برای آنان اصلا اهمیت ندارد. زیرا عقیده دارند که اگر یک موتور آچار کشی نیز نشود. هیچ مشکلی برای آن به وجود نخواهد آمد.

اگر شما نیز چنین عقیده ای دارید بهتر است بدانید که سخت در اشتباهید. زیرا موتور هایی که آچارکشی نمی شوند اعضای آنها به خوبی به هم متصل نمی شوند و قطعات آنها خیلی زود دچار خرابی می شوند. حتی در بعضی از مواقع ممکن است که آچارکشی نکردن موتور سیکلت موجب آسیب به موتور سوار نیز بشود. در واقع میتوان گفت که هر فردی که میخواهد موتور او بهترین عملکرد را داشته باشد باید حتما موتور خود را آچار کشی کند. زیرا اگر یک موتور آچارکشی نشود قطعات آن مدام صدا می دهند .

اما می توان گفت که یکی از مهم ترین دلایلی که باعث می شود افراد اقدام به آچارکشی موتور خود نکنند نداشتن تخصص لازم برای انجام چنین کاری می باشد. چنین افرادی اگر وقت کافی برای بردن موتور خود به تعمیر گاه را ندارند. بهتر است حتما با آچارکشی موتور سیکلت در محل تماس بگیرند.

زیرا تنها از این راه میتوانند به بهترین شیوه ممکن موتور سیکلت خود را بدون مراجعه به تعمیر گاه آچارکشی کنند. چون این مجموعه اگر شما و موتورتان در هر کجایی که باشید و با آن تماس بگیرید تکنیسین های ماهر خود را برای انجام کارهای مربوط به آچارکشی موتورتان اعزام می کند.

بنابراین اگر در زمینه آچارکشی موتور تخصصی ندارید نیاز نگران باشید. زیرا امروزه دیگر آچارکشی موتورسیکلت در محل نمی گذارد هیچ موتوری به خاطر تخصص نداشتن صاحب آن بدون آچارکشی بماند.میتوانید با موتورسازی سیار فرامرز تماس بگیرید.

هزینه آچارکشی موتور سیکلت

هزینه آچارکشی موتور سیکلت

خیلی ها هستند که زمانی که به آنان می گویند موتورتان نیاز به آچار کشی دارد فکر می کنند باید هزینه بسیار زیادی را پرداخت کنند . اما بهتر است بدانید در واقع اصلا اینگونه نمی باشد. و اگر شما به موقع چنین کاری را به خاطر قیمت و هزینه آن انجام ندهید. در آینده ای نه چندان دور به خاطر خرابی های ایجاد شده به خاطر عدم آچار کشی مجبور به پرداخت هزینه های بسیار زیاد دیگری خواهید شد. معمولا هزینه آچارکشی موتور سیکلت بستگی به عوامل مختلفی دارد که بهتر است با آنها آشنا شوید.

نوع موتورسیکلت

بهتر است بدانید که هزینه آچارکشی همه موتور سیکلت ها به یک اندازه نمی باشد و معمولا هر موتوری برای آچارکشی نیاز به هزینه خاصی دارد. بنابراین می توان گفت که نوع موتور میتواند بر هزینه انجام چنین کاری تاثیر بگذارد.

محل آچارکشی

اگر تعمیر گاهی که شما برای آچارکشی موتور سیکلت خود به آن مراجعه می کنید در شمال تهران باشد باید هزینه بیشتری پرداخت کنید . زیرا هزینه اجاره املاک در شمال شهر همیشه بیشتر از سایر نقاط می باشد و تعمیر کاران نیز برای تامین اجاره تعمیرگاه مجبور هستند. برای ارائه خدماتی مانند آچار کشی هزینه بیشتری از مشتریان خود دریافت کنند. به همین منظور میتوان گفت که محلی که شما برای آچارکشی موتور سیکلت خود انتخاب می کند نیز تاثیر زیادی بر قیمت چنین کاری دارد.

نوع آچارکشی

اگر بخواهید کل موتور خود را آچارکشی کنید. باید خود را برای پرداخت هزینه بیشتری آماده کنید. اما در صورتیکه تنها قصد دارید یک قسمت خاص از آن را آچارکشی کنید نیاز به پرداخت هزینه زیادی نیست. یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر هزینه آوار آچارکشی نیز نوع آن می باشد.

زمان آچارکشی موتور سیکلت

زمان آچارکشی موتور سیکلت

خیلی ها هستند که معمولا می پرسند زمان آچارکشی موتورسیکلت کی است؟ اگر دوست دارید جواب چنین سوالی را بدانید بهتر است بدانید هر موتور سیکلت نویی که از کارخانه خارج می شود. باید بلافاصله بعد از آب بندی آچارکشی نیز بشود تا مشکلی برای قطعات آن به وجود نیاید.

اما اگر موتور سیکلت شما صفر نیست و چند سالی از ساخت آن می گذارد بهتر است بدانید که همه موتور سیکلت ها باید به صورت دوره ای آچارکشی شوند تا قطعات آنان سالم بمانند . در واقع آچارکشی دوره ای موتور سیکلت می تواند مانند یک چکاب کلی از موتور عمل کند و از بروز مشکل برای آنان جلوگیری کند. به همین منظور نمیتوان یک زمان خاص را بری آچارکشی موتور سیکلت ها در نظر گرفت.

اگر موتور دارید بهتر است حتما هرچند وقت یک بار در فواصل زمانی منظم موتور خود را آچارکشی کنید. اگر زمان کافی برای بردن موتور خود به تعمیر گاه را ندارید. هر چند وقت یک بار با آچارکشی موتور سیکلت در محل تماس بگیرید. تا ماهر ترین افراد برای آچار کشی موتور شما در محل قرارگیری موتورتان حاضر شوند. و با توجه به بروز ترین روش های روز دنیا و با استفاده از بهترین وسیله ها موتور شما را آچارکشی کنند.

آچارکشی موتور صفر

هزینه آچارکشی موتور سیکلت

شاید اگر به شما بگویند که موتور سیکلت های صفر نیاز به آچار کشی دارند. تعجب کنید و بگویید موتوری که هنوز هیچ کار نکرده است چه نیازی به آچارکشی دارد. اما بهتر است بدانید اتفاقا موتور سیکلت های نو نیاز زیادی به آچارکشی دارند .

زیرا موتورها درکاخانه زمانی که کار ساخت آنان تمام می شود تنها یک بار و به صورت سر سری بررسی می شوند و هیچ گونه چکابی از پیچ های آنان به عمل نمی آید به همین منظور افراد هنگامی که یک موتور صفر را به صورت مستقیم از کار خانه خریداری می کنند باید بلافاصله بعد از آب بندی اولیه آن اقدام به آچارکشی کنند .

زیرا اگر چنین کاری را انجام ندهند اعضای موتور آنان به خاطر این که پیچ های آنان سفت نمی شوند در مدت زمان کمی عمر مفید خود را از دست می دهند. معمولا همه افرادی که سالیان زیادی هست در زمینه موتور سیکلت ها فعالیت می کنند.

توصیه می کنند که آچارکشی اولیه موتور سیکلت های صفر بهتر است حتما توسط افراد بسیار ماهری انجام شود. به همین منظور به همه افرادی که موتور سیکلت های نو را خریداری می کنند توصیه می شود که برای انجام چنین کاری با آچارکشی موتور سیکلت در محل تماس بگیرند.

آچارکشی موتور طرح کلیک

آچارکشی موتور طرح کلیک

موتورهای طرح کلیک موتورهای بسیار خوبی می باشند که امروزه در خیابان ها میتوان تعداد زیادی از آنان را مشاهده کرد. به همین خاطر عبارت آچار کشی موتور طرح کلیک در گوگل بسیار سرچ می شود. بهتر است بدانید آچارکشی موتور های طرح کلیک شامل مراحل زیادی می شود که بهتر است با آنها آشنا شوید.

مرحله ظاهری

در این مرحله همه پیچ هایی که بر روی بدنه موتور سیکلت وجود دارند بررسی و سفت میشوند. معمولا مرحله ظاهری آچار کشی موتور سیکلت های طرح کلیک کار ساده ای است و خیلی از افراد می توانند آن را انجام دهند. زیرا برای دسترسی به پیچ ها در این مرحله مانعی وجود ندارد.

مرحله موتوری

آچارکشی موتور معمولا کار دشواری است و حتما باید به واسطه افراد بسیار ماهر انجام شود. زیرا در این مرحله باید موتور به خوبی مورد بررسی قرار بگیرد و هر گونه ایرادی اگر در آن وجود داشته باشد باید برطرف شود. که همانگونه که می دانید انجام چنین کاری بسیار دشوار می باشد و فقط افراد ماهری مانند تعمیر کارانی که در مجموعه آچارکشی موتور سیکلت در محل کار می کنند می توانند آن را انجام دهند.

مرحله آچارکشی کامل

در این مرحله یک بار به طور کلی همه پیچ های موجود در موتور سیکلت مورد بررسی قرار می گیرند. معمولا این مرحله نیاز به وقت زیادی دارد و برای موتور سیکلت های طرح کلیک از اهمیت بالایی برخوردار است.

قیمت آچارکشی کلیک

خیلی ها هستند که تصور می کنند آچار کشی موتور های طرح کلیک کاری بسیار هزینه براست . اما بهتر است بدانید چون اینگونه از موتورها از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. و افراد زیادی آنان را خریداری می کنند افراد زیادی نیز وجود دارند. که کار آچارکشی آنان را یاد گرفته اند.

همین امر موجب شده است بازار رقابتی در این زمینه داغ شود و دستمزد ها نیز بالا نباشند. اما اگر باز هم به خاطر قیمت آچارکشی کلیک نگران هستید می توانید با آچارکشی موتور سیکلت در محل تماس بگیرید.

زیرا این مجموعه کار آچارکشی انواع موتور ها را با بهترین و مناسب ترین قیمت ها در اختیار افراد قرار می دهد.به همین منظور همه افرادی که این مجموعه را برای آچارکشی موتور سیکلت خود انتخاب می کنند آچارکشی موتور خود را با کمترین قیمت انجام می دهند.

آچارکشی موتور کویر

آچارکشی موتور طرح کلیک

موتور های کویر موتور هایی بسیار زیبا و ایمن هستند که امروزه توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده اند. در واقع میتوان گفت چون موتور های کویر توسط تلویزیون تبلیغ شده اند کمتر کسی را می توان پیدا کرد که آنان را نشناسد. همین امر موجب شده است که امروزه افراد زیادی اینگونه از موتور ها را خریداری کنند.

البته چون زمان زیادی از ساخت آنان نمی گذرد پیدا کردن موتور سیکلت های کویر دست دوم کار سختی است و بیشتر افراد صفر آنان را خریداری میکنند. همانگونه که میدانید هر نوع موتوری هم که صفر باشد باید حتما آچارکشی شود تا بتواند عملکرد خوبی داشته باشد.

در رابطه با موتور سیکلت های کویر نبر این اصل به خوبی صدق میشود. به همین منظور آچار کشی موتور کویر امروزه اهمیت بسیار زیادی دارد و خیلی از افراد به دنبال تعمیر کارانی هستند تا بتوانند اینگونه از موتور ها را آچارکشی کنند.

اگر شما نیز موتور سیکلت کویر خریداری کرده آید اما فرد ماهری را برای آچارکشی آن سراغ ندارید می توانید با آچارکشی موتور سیکلت در محل تماس بگیرد و آچارکشی موتور کویر خود را به آنان بسپارید. زیرا تکنسین های این مجموعه هر نوع موتوری را به خوبی آچارکشی می کنند .

آچارکشی موتور هوندا

آچارکشی موتور هوندا

موتور های هوندا نیز نوع دیگری از موتور سیکلت ها می باشند که بسیار شیک و منحصر به فرد می باشند. اینگونه از موتورسیکلت ها دارای کیفیت بسیار خوبی هستند. و همین امر موجب شده است طرفداران بسیار زیادی را از سراسر دنیا مخصوصا ایران داشته باشند.

معمولا آچارکشی موتور هوندا کار سختی است. اما بهتر است بدانید که این کار آنقدر سخت نیست که تکنسین های مجموعه آچارکشی موتور سیکلت در محل نتواند آن را انجام دهند.





:: برچسب‌ها: آچارکشی موتورسیکلت،هزینه آچارکشی موتور سیکلت ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: